⚜ زرتشت راغب احمدي فعال مدني :

 ⚜ زرتشت راغب احمدي فعال مدني : 
⚜ درود ، این روزها آیت های خداوندگاری چنبره زده بروی قدرت و ثروت های ملت ایران و شیخکان دیروز و گذشته که برای بدست آوردن سکه ای صحرای کربلا براه می انداختند . مست از باده غرور و خودکامگی با داشتن عمر نوح و همسالی با دایناسورهای پیش از تاریخ بشریت با تکیه بر اریکه مادام عمر نگهبانی از قانون به سود خود ، با توهین آشکار به مردم ایران دارندگان ادیان دیگر در ایران را اقلیت دانسته و خواستار رد صلاحیت آنها در شوراهای شهر و روستا شده است !؟!.  
❌ در ایران اقلیتی وجود ندارد و همگان مردم شریف ایران هستند . اگر هم اقلیتی باشد آن هم فریفتگان زر و زور است که بر مسند قدرت با استبداد فرمان می رانند . جالب اینجاست که این چپاولگران سرمایه های ملی برای هم دسته گل هم می فرستند و شیخکی دیگر اعتراض به شورای نگهبان را حرام می خواند !؟.  
⚜ زهی وقاحت زها پررویی ، سکوت مردم دردمند و رنجدید میهن سبب شده ارباب قدرت سر به آسمان خیال بسایند و ملت را زیرپای خود بدانند اما چنین نیست و نخواهد بود ، شیران بیشه ایران زمین هیچگاه نخواهند خفت و بزودی همه دلقکان روسیاه و روبه کان نیرنگباز و شغالان سیاهکار را به بیابان های خود خواهند فرستاد . پاینده ایران 

Share:

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Labels