🔴دكتر محمد ملكى: من در انتخابات شرکت نمی کنم چون انتخاباتی نمی بینم.

🔴دكتر محمد ملكى: من در انتخابات شرکت نمی کنم چون انتخاباتی نمی بینم.
🔺 ”وقتی کلمه انتخابات مطرح میشود واقعا بدنم می لرزد که در چه جامعه ای زندگی می کنیم .که اسم این شعبده بازی را گذاشتند انتخابات. گفتند چند هزار نفر برای کاندیدای ریاست جمهوری شرکت کردند. ولی از بین اینها ۶ نفر را انتخاب کردند این ۶ نفر چه کسانی هستند؟ یکی اش آقای رئیسی هست جلاد معروف و یکی آقای روحانی است کذاب معروف.
من در جریان حرفها و قولهای روحانی هستم. چقدر به مردم دروغ میگوید؟ چقدر سرمردم را میخواهد شیره بمالد؟
🔺 یکی از آنها قالیباف شهردار تهران با آن کثافتکاریهای و آتش زدن ساختمان پلاسکو. یکی دیگر هم آقای جهانگیری که خیلی جالب است من امشب دیدم در اخبار آمده و گفته است: من به نفغ روحانی کنار نمی روم و من خودم میخواهم رئیس جمهور شوم. اینها با چه سابقه ای و با چه شناختی از مردم این ادعاها را می کنند.
🔺 همه اینها کسانی هستند که دستشان مثل همان رئیسی مثل روحانی به خون مردم آلوده است . داستان سال ۶۷ را مگر می شود فراموش کرد؟ مگر میشود نقش رئیسی را در آن نادیده گرفت. ویا نقشش را در تمام دادگاههایی که از سال ۶۰ تشکیل شد. من خود شاهد بودم .
🔺 این انتخابات نیست به مسخره گرفتن مردم و قانون و مقرراتی است که جهان به آن احترام می گذارد. اینها همه چیز را به مسخره گرفته اند.“


Share:

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Labels