‏✍️ نامه #زندانى_سياسى #مريم_اكبرى_منفرد به سفراى بازديد كننده از #اوين

‏✍️ نامه #زندانى_سياسى #مريم_اكبرى_منفرد به سفراى بازديد كننده از #اوين 
🔻به قهقرا رفتن انسان و انسانيت را با چشمهاى خويش شاهد بودم
براى تمامى كسانى كه قبلشان براى انسان و انسانيت ميتپد، براى ارزشى فراسوى مرزهاى جغرافيايى به عنوان شاهد حرف ميزنم.
🔻 شاهد روزهای ناتمام و دهشتناک شهرری و گوهردشت و اوین, جایی که نفس یاری نمی رساند. سوله های تاریک و سقفی بلند بدون پنجره و روزنه و نور طبیعی؛ سوله هایی مملو از دود سیگار با دویست نفر جمعیت در هر سوله با ازدحام سرو صدا و بهم ریختگی اعصاب و روان زندانیان , “به قهقرا رفتن انسان و انسانیت را من با چشم های خویش شاهد بودم.” ‎شاهد لحظه های پرتلاطم.
🔻 چشمهای خشمگین زندانیان و باتوم های گارد ویژه زندان بر تن رنجور زنان و دخترکان بیچاره. 
غذایی که به عنوان جیره به زندانیان داده می شد آنقدر کم و اندک بود که زندانیان گرسنه غذاهای پس مانده در ظرف ها و غذاهای ریخته شده بر روی زمین را جمع می کردند و لحظه ای بعد پرتاب سینی ها غذا و صندلی و دعوا بر سر همان غذای پس مانده. ‎
🔻 کف کثیف و آلوده ی سالن غذاخوری که هرروز چندین نفر نقش زمین می شدند. شاهد دخترکان زیبایی که چگونه قربانی جرم خودساخته رژیم (ارتباط نامشروع) شده بودند.
به عنوان شاهد حرف میزنم. شاهد تلاش های بسیار برای وارونه نشان دادن واقعیات, برای تکذیب خبرهای سایت ها و گزارش ها از نقض فاحش حقوق بشر در زندان های ایران, انتقال تعدادی از زندانیان به بند های امنیتی زندان اوین و مکان دیگر هنگام حضور سفرای محترم در تاریخ چهاردهم تیرماه ۹۶ در زندان اوین حجتی محکم برای وضعیت اسفناک زندان های ایران می باشد. 
🔻 آقایان سفرای محترم که از دیده های خود شگفت زده شده بودید آنچه را که شما مشاهده کرده بودید صورت بزک کرده زندان های این حاکمیت اسلامی بود


Share:

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Labels