Showing posts with label ملكى،دكتر،بيمارستان،قلب،رئيس،دانشگاه،تهران،ايران،كشور. Show all posts
Showing posts with label ملكى،دكتر،بيمارستان،قلب،رئيس،دانشگاه،تهران،ايران،كشور. Show all posts

بسترى شدن دكتر ملكى

🔴 دكتر #محمد_ملكى اولين رئيس دانشگاه #تهران بعد از انقلاب، به دليل مشكل قلبى در بيمارستان بسترى شد.
دكتر ملكى به دليل ممنوع الخروج بودن نتوانست براى مداوا از كشور خارج شود.


Share:
Powered by Blogger.

Labels