🔴 دكتر #محمد_ملكى اولين رئيس دانشگاه #تهران بعد از انقلاب، به دليل مشكل قلبى در بيمارستان بسترى شد.
دكتر ملكى به دليل ممنوع الخروج بودن نتوانست براى مداوا از كشور خارج شود.
دكتر ملكى به دليل ممنوع الخروج بودن نتوانست براى مداوا از كشور خارج شود.










