شبنم مددزاده: من با زنی زانو به زانو نشستم و حرف زدم که از دنیای مرگ برگشته بود

شبنم مددزاده دانشجوی فعال که در سال 2009 زندانی شد و ۵ سال از عمرش را در زندان به سر برد
شبنم مددزاده یک زندانی از بندرسته است. برادر و خواهرش در حمله به اشرف به قتل رسیدند.
شبنم مددزاده: بگذارید یاد آنهایی که جان خود را برای آزادی فدا کردند را گرامی بداریم.
شبنم :دختری21 ساله ودانشجوی سال 3 رشته علوم کامپیوتردانشگاه تربیت معلم بودم که دژخیمان اطلاعات من و برادرم  راربوده و به زندان اوین بردند
شبنم مددزاده: نزدیک به سه ماه در سلول های انفرادی بند 209 زیر شدیدترین شکنجه هاي روحی و جسمی بودم
شبنم مددزاده: در طول دوران حبسم در بندهای زندان اوین و گوهردشت و سوله های دهشتناک قرچک ورامین بودم
شبنم مددزاده: این مدت 8 ماه در دوره های مختلف ممنوع الملاقات و تلفن بودم
شبنم مددزاده: دو کلمه "می توان و باید" هر سال خوش نقش تر از سال قبل بر صفحه های کتابم می درخشید
شبنم مددزاده: دو کلمه می توان و باید جسارت صحبت از آزادی شد و حق نفس کشیدن
شبنم مددزاده: این دو کلمه ایمانم شد بر روی صندلی بازجویی به هنگامی که پنج تا شش دژخیم شکنجه ام می کردن
شبنم مددزاده: خواهر مریم عزیزم من با" می توان و باید شما" پرگشودم و پرواز کردم
شبنم مددزاده:اکنون با تکیه برشما به موجهای خروشان دریای مجاهدین پیوسته ام تا به اوج برسم
شبنم مددزاده:من با کوله باری از رنج مردم ایران بخصوص زنان و دختران میهنم پیش شما آمده ام
شبنم مددزاده: من از میان دانشجویان مبارز و ذلت ناپذیر ایران پیامها برای شما دارم
شبنم مددزاده:من اززنان و دخترکان معصوم زندان اوین و گوهردشت و سوله های قرچک ورامین و کچویی کرج پیام ها دارم
شبنم مددزاده:  من از میان ریحانه ها می آیم. تا واژه به واژه ظلم و جور رفته بر آنها را بازگو کنم
شبنم مددزاده:زنان و دخترانی که سال های سال در بدترین شرایط زیرحکم اعدام نفس کشیده اند و می کشند
شبنم مددزاده: زنان و دخترانی که بارها و بارها سنگینی طناب دار را دور گردنشان لمس کرده بودند
شبنم مددزاده: من با زنی زانو به زانو نشستم و حرف زدم که از دنیای مرگ برگشته بود
شبنم مددزاده: دخترانی که با خطا و اشتباه کوچک بازداشت می شوند و در سیستم فاسد و نابود کننده رژیم قاتل و معتاد می شوند
شبنم مددزاده: دختری که در سن 17 سالگی به جرم ارتباط نامشروع دستگیر شده و در سن 27 سالگی معتاد بود و قاتل
شبنم مددزاده: خواهر مریم عزیزم! من همه این دردها را پیش شما آورده ام چرا که تنها شما درمان این دردها هستید
شبنم مددزاده:من آن درد ها و سوزها را برروی دوشم قرار داده ام تا سنگینی مسئولیتم راهمیشه با خود داشته باشم
شبنم مددزاده: من صدای حق خواهی و عدالت طلبی زندانیان سیاسی مبارز و مقاوم زندانهای ایران هستم


Share:

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Labels