شبنم مدد_زاده : من از میان #ریحانه ها می‌آيم

📣📣📣 #شبنم مدد_زاده : من از میان #ریحانه ها می‌آيم
🌷🌷🌷🌷
«بگذارید یاد آنهایی که جان خود را برای #آزادی فدا کردند را گرامی بداریم.
نزدیک به سه ماه در سلول های انفرادی بند 209 زیر شدیدترین شکنجه هاى روحی و جسمی بودم
دو کلمه "می توان و باید" هر سال خوش نقش تر از سال قبل بر صفحه های کتابم می درخشید
دو کلمه می توان و باید جسارت صحبت از آزادی شد و حق نفس کشیدن
این دو کلمه ایمانم شد بر روی صندلی بازجویی به هنگامی که پنج تا شش دژخیم شکنجه ام می کردن
من با کوله باری از رنج مردم ایران بخصوص #زنان و دختران میهنم پیش شما آمده ام
من از میان دانشجویان مبارز و ذلت ناپذیر ایران پیامها برای شما دارم
من از زنان و دخترکان معصوم #زندان #اوین و گوهردشت و سوله های قرچک ورامین و کچویی کرج پیام ها دارم
 من از میان #ریحانه ها می آیم. تا واژه به واژه ظلم و جور رفته بر آنها را بازگو کنم
من آن درد ها و سوزها را برروی دوشم قرار داده ام تا سنگینی مسئولیتم راهمیشه با خود داشته باشم
من صدای حق خواهی و عدالت طلبی زندانیان سیاسی مبارز و مقاوم زندانهای ایران هستم.»
👇👇👇👇👇

Share:

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Labels